Mart 20, 2015

4 Blogger 1 Ürün: Raen Bitkisel Gül Losyonu


Merhaba :)
4 Blogger 1 Ürün ekibinin bugünki konuğu, bize Raen tarafından gönderilen bu vücut losyonu. 
Ürüne geçmeden önce size biraz firmadan bahsetmek istiyorum. Raen 2005 yılında kurulmuş yerel bir firma ve ilkelerinin "ürünlerimizin formüllerinde, ideal oranlara doğal içeriklerle ulaşmak" oldugunu belirtmişler. Maçka'da bulunan merkezlerini ziyaret ederek ürünleri yakından inceleme fırsatı bulabilirsiniz. Ben Raen'in peeling yüz lifini kullandım, yazısını yazma fırsatım olmadı ancak genel olarak memnun kaldığım bir üründü. Havlu tarafıyla yüzümü yıkayıp, sisal tarafı ile de yüzümü ölü hücrelerden arındırıyordum, gözeneklerimdeki temizlenme gözle görülür derecedeydi. Sisal tarafı yıpranınca kullanmayı bıraktım, onu da kullanmanızı öneririm.


Gelelim bu gül esanslı vücut losyonuna :)
Gül kokulu ürünleri pek severek kullandıgımı söyleyemem, arada tonik niyetine gül suyu kullandıgım doğrudur ama sadece kimyasallardan sıkılıp doğal bir ürün aradıgımda kullanırım :) Raen'in bu losyonu da elime geçtiğinde tereddütle yaklaştım ancak kullandıkça gördüm ki hiç de ağır, bunaltıcı bir gül kokusu yok. Hafif, tatlı, fresh bir kokusu var. 
Genelde duştan sonra kollarıma, bacaklarıma ve boynuma uyguladım yeteri miktarda. Emilimi kolay, yağlı his hiç bırakmıyor ve bir süre sonra bebek poposu gibi bir cildiniz oluyor :) abartmıyorum cidden öyle. Ara ara el kremi olarak da kullandıgımı itiraf etmeliyim, yumuşacık yapıyor. Güzel koku bırakması da cabası tabi :)

İçinde Hindistan cevizi yağı türevleri, Palmiye yağı türevleri, E vitamini, Zeytinyağı, Gliserin, Distile su, Esansiyel gül yağı bulunmakta. Gördüğünüz gibi doğal ürünlerden oluşuyor. 

Vücudunuzun kuruyan yerlerini nemlendirmek, bakım yapmak istiyor ve doğal bir ürün arayışında iseniz tüm cilt tiplerine uygun bu vücut losyonunu denemenizi öneririm.


Yorumlarımıza değer verip, bizi destekleyen Raen firmasına çok teşekkür ederim.
Bakalım ekip arkadaşlarım neler söylemiş Raen bitkisel gül losyonu hakkında;



4 yorum :

  1. Merak ettiğim bir üründü. İyi oldu okumam. Teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzu takip etmekteyim, bloguma da beklerim.

    http://griipalyaco.blogspot.com.tr

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Evet canım aynen bebek popusu gibi yapıyor :) hihi gül kokusu sevmeyen ekip olarak :D o sisal bende de var aldığım peelingin yanında hediyeydi. Ben kullandığım her üründen memnun kaldım raenin

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir ürün sevgilimde kullanıyor gerçekten çok iyi :)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link