Ekim 24, 2014

7 Dart Ödüllü Blogger 15 Dart Ödülü Dağıttı! :)

Bir Premio Dardos Hikayesi..


Merhaba :)

Son günlerde bloglarda sıkça paylaşıldı Dart Ödülleri, görmeyenler vardır belki bir de ben bahsedeyim kısaca. 
Dart Ödülleri uluslararası bir blog keşif etkinliğiymiş ve severek takip ettiğimiz blogları paylaşıyormuşuz.. 

Tabi katılım şartları var, hemen bakalım;


*Sizi ödüllendiren blogun linkini paylaşmak,

*Ödülün fotoğrafını paylaşmak,
*15 kişiyi ödüllendirmekmiş.

Beni 7 blogger arkadaşım ödüllendirdi gördüğüm kadar. Gözümden kaçanlar varsa, haber ediniz lütfen :) 

blogu sahibi tatlı arkadaşlarım ödüllendirmiş beni, çok teşekkür ederim hepinize hanımlar. Beni onurlandırdınız ve duygulandırdınız :)
Blogu aksattıgım şu aylarda bu ödüller beni hem çok mutlu etti hem de utandırdı anlarım :*


Bakalım ben hangi blogger arkadaşlarımı ödüllendiriyorum;



Sevgilerimle
<3






2 yorum :

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link