Temmuz 07, 2014

Selen'in Cilt Bakım Rutini #22 (Kışın Kuru Yazın Yağlı Cilt)

Merhaba :)
Cilt bakımı rutini serimizin 22. haftasında sevgili Selen konugum oldu. Hamile arkadaşlar koşun, takip edin Selen'i :) hamilelikle ilgili çok güzel postlar paylaşıyor, arada da yemek tariflerini ihmal etmiyor :)
Şimdi bakalım Selen cilt bakım rutini nasılmış;

Herkese Merhabaaa :)
Ben Selen Topal. www.seleninevcilikhayati.com blogunun sahibiyim.Geçen sene açmış olmama rağmen büyük ilerleme kaydettiğimi düşünüyorum. Blogumda evlilik,gezi,etkinlikler,yemekler,tavsiyeler..vs. herşeyi bulabilirsiniz.Hamileliğim dolayısıyla yeni düzenleme ile artık konularım arasında hamilelik,annelik ve çocuk bakımına dair yazılar da bulunmaktadır. :) Allah herkese yaşatsın bu güzellikleri diyorum.Gizeme çok çok teşekkür ederek yazıma geçmek istiyorum.

Bana göre çok kötü bir cilde sahibim.Kışın kuru yazın ise yağlı bir cilde sahip olduğum için çok sinir oluyorum. :) Kullandığım ürünleri o yüzden en minimum seviyede tutmaya çalışıyorum.Kesinlikle makyajla yatmamaya özen gösteriyorum ve her gün mutlaka krem sürüyorum.Ayrıca vücut bakımına da özen gösterenlerdenim.




Sabah Rutini:



Her sabah yüzümü Sebamed'in akneye meyilli ciltler için hazırladığı sabun ile yıkıyorum.Her gün makyaj yapmadığım için sabah yüz yıkama işleminden sonra hemen tonik ile gözeneklerimi açıyorum.Bi kaç dakika bekleyip, günlük nemlendirici ve arındırıcı peeling ile yüzümün ferahlamısını sağlıyorum.Nivea'nın bu ikili seti bana çok iyi geldi yüzüme bir parlaklık katmasının yanında siyah noktalarım yok denecek kadar azaldı.Eğer dışarı çıkmayacaksam yüzüme gündüz saatlerinde krem sürmüyorum.Nedeni ise gözeneklerin kapandığına inanıyorum.Bence krem için en iyi saat gece.

Akşam Rutini:
Yatmadan yine yüzümü yıkarım ve bir kaç dakika sonra nemlendirici dove krem kullanırım.Bol sürerim gece boyunca yüzümün kremi emmesi daha çok nemlenmesini sağlar.İşe de yaramıştır. :) Makyaj yapmışsam da cyrene'in yüz ve makyaj temizleme suyunu kullanarak makyajımı çıkarıp yatarken krem sürerim.

Vücut Rutini:


Kışın haftada 4 kez yazın da 2 kez Vücut peelingi kullanırım.Banyo sonrası da yine dove vücut kremi nemlendirici etkili.Bundan 2 ay önce, eski evimizdeydik orada küvetimiz vardı o yüzden haftada 2 kez küveti doldurup vücudumu dinlendirirdim.Eğer imkanınız varsa mutlaka bunu yapın.English home'un bu banyo tuzunu da mutlaka küvete atın.Vücudunuzun ne kadar yumuşadığını ve rahatladığını göreceksiniz.Şimdi artık sadece ayaklarım için bir leğen hazırlayıp ona koyabiliyorum bu tuzu ki ayaklarıma da çok iyi geldi.

Yüz Maskesi:


Hafta da 3 kez mutlaka maske yaparım.Bunun için de Önceden Garnier kullanırdım.Artık tamamen doğal olan Ersağ'ın Termal çamur maskesini kullanıyorum.Gerçek çamurdur ve cildime çok iyi geldi.Öyle ki parlaması, sivilcesiz olması, tenimin açılması ve yumuşaması hep o yüzden.

Tekrardan gizem'e ve siz değerli izleyicilere teşekkür ederim. :) Kendinize İyi bakın ve çok çok iyi davranın... :)


Selencim çok teşekkür ederim seriye katıldıgın için, ellerine sağlık :)

Haftaya planlanmış bir yazı bulunmamakta, aranızdan biri katılmak istemezse seri sonlanacak 22 haftanın sonunda..
Eğer seriyi devam ettirmek isteyen olursa;
gizem.aramizda@gmail.com

Sevgilerimle
<3



2 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Kimse video koymamisti ben de o yuzden koymadim ama guzel olabilirmis ;))

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link