Haziran 24, 2014

Gizemin Saksısı BeautyEurasia Kozmetik ve Kişisel Bakım Fuarında :)

Merhaba :)
14 haziran cumartesi günü Gülümse Yüzüme Yasemin, Hayat Reçeli Nesrin ve Biricit Yasemin ile öğleden sonra buluştuk ve güzellik fuarına gittik :)
Daha önce fuarlarda tercüman olarak bulunmuştum ama ziyaretçi olarak ilk defa gittim ve şunu söylemeliyim çok hoşuma gitti, fuar davetlerinize her zaman açığım :)

Yazının devamında seninle fuardan fotograflar ve firmaları paylaşacağım ama firmaları paylaşırken hepsine yer vermeyeceğim blogumda çünkü bazıları gerçekten bunu haketmiyor. Bloggerları tester peşinde koşan insanlardan ibaret sanan firmalar var ve bu benim canımı çok sıkıyor, benim amacım sadece firmaları ve ürünleri tanımaktı, bunu bu hale getirenler ve firmalar utansın, ne diyeyim.!


Fuara girdiğimizde uğradıgımız ilk stand Lavera Kozmetikti. Zaten stand sıralamasında bir bu firmayı hatırlıyorum, gerisi karma :)
Lavera organik bakım ve kozmetik ürünleri üreten ve satan bir firma. Adını duymuştum ama inceleme fırsatını ilk kez fuarda buldum ve özellikle makyaj ürünlerine hele krem allıklarına bayıldım :)
Stand yetkilileri oldukça ilgili ve kibarlardı, ben genel olarak sevdim Lavera'yı. Standlarından ayrılırken bize badem yağlı mini kremlerinden hediye ettiler, kullanıyorum kısa bir süredir, yorumlarım gelecek :)


Rituel de Beauté standını ilk gördüğümde tepkim "aaa bunlar Gratislerde satılan maskeler mii" oldu :)
evet onlarmış. 
Maskelerini severek kullanıyordum, şimdi siyah noktalara karşı burun bantlarını ve nefes almayı kolaylaştıran burun bantlarını deneme fırsatı buldum. 

Şu nefes almayı kolaylaştıran burun bandı bir mucize arkadaş! :) Horlaması beni uyandıran oda arkadaşım artık horlamıyor, güzel bir uyku çekiyorum :D Rituel de Beaute ürünlerini Gratislerde ve eczane.com.tr'de bulabilirsiniz ;) yakın zamanda el ve tırnak bakımı için güzel ürünler sürecekler piyasaya, merakla bekliyorum valla.


Ixora ürünlerini önceden denemiştim ve çok memnun kalmıştım, Dream Fantasy yazım için tık tık :)
Fuarda görünce de hemen tanışmak istedik yetkililerle. Çok sıcakkanlı bir ilgili vardı, standları rengarenkti, içerisi çok güzel kokuyordu. Yeni bir koku çıkarmışlar, onu ve diğer parfümleri deneyimleme fırsatı buldum :)


Maia mc Kozmetik ilk defa gördüğüm bir markaydı, genel olarak doğal bakım ürünleri satıyorlar. Argan serisi ve maskeleri çok ilgimi çekti. Bize de kil maskelerinden hediye ettiler, denemek için sabırsızlanıyorum :)




İpek Pamuk'un standı şahaneydi ya hu :) çok sade, şık ve ferahtı :) İpek pamugu hepimiz biliriz, ama ben böyle bilmezdim :) bir çok ürününden yeni haberim oldu, disk oje temizleyiciler mi dersiniz makyaj temizleyiciler mi istersiniz :) %100 doğal pamuktan, organik pamuk mu aradınız :) İpek!
Makyaj temizleyici disk pamukları çok beğendim ben, tavsiye ederim, yolda bayırda baya iş görür yani :)


Hc Hair Care standını aramakla geçti fuarımız :) Standlarını çok beğendim, yetkililer de gayet ilgili ve güleryüzlü idi. Kısa bir sohbetin ardından bu standdan da ayrıldık. Ovex aşkımı bilmeyen var mı :) okuyunuz.!


En çok ilgimi çeken firmalardan biri :) ilk defa gördüm bu markayı ve ürünlerini. Halbuki Gratislerde satısı varmış. Firma yetkilileri allahım ne tatlı insanlar :D blogger oldugumuzu söylemeden bile nasıl ilgilendiler anlatamam. Böyle yetkiliye can kurban anam. 
Bize tanıttıkları ürünleri makyaj temizleme eldivenleri idi, hepimize de hediye ettiler, yakın zamanda yazacağım. Sabuna ihtiyac olmadan, sadece eldivenle makyajı temizliyorsunuz, suya dayanıklı ürünleri bile temziliyormuş. 300 yıkamaya kadar dayanıyormuş :o
Bu da denenmeyi bekliyor, bakalım :) Balmy Gan Tekstil bünyesindeymiş ve 10 senedir bu fuara katılıyorlarmış, kıdemliler yani :D


Firmaların çoğu uluslararası bağlantı kurmak için ordaydı ve perakendeyle ilgilenen firma çok azdı. Ben bize değer veren ve bunu hissettiren firmaları sizinle paylaştım :) Hepsine tek tek teşekkür ediyorum ilgilerinden dolayı..

2 Yasemin ve 1 Nesrin ile fuar sonrası kaynattık baya, Instagram hesaplarımızı takip ediyorsanız bilirsiniz ;)

Yeni etkinliklerde görüşmek üzere
sevgilerimle
<3



6 yorum :

  1. Canım benim çok keyifli bir gündü. Firmalarla kaynaşmak çok hoştu.

    YanıtlaSil
  2. Gez tabi tatlım :) Eğlenmenize sevindim. Gelecek yazıları bekliyorum, öptüm.

    YanıtlaSil
  3. Lavera'nın diş macununu ve el kremini kullanıyorum, çok güzel keşke Almanya'daki gibi burada da marketlerde uygun fiyata satılsa.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel dolu dolu bir fuar gezisi olmuş..

    YanıtlaSil
  5. Canım çok güzel anlatmışsın

    YanıtlaSil
  6. tatlım cok guzeldi yine goruselim:) 2 yasemin 1 nesrin 1 gizem superdi:))

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link