Mart 07, 2014

Watsons Alışverişim - Kadınlar Günü İndirimi 2014

Merhaba :)
Watsons bu özel günümüzde de bizi yalnız bırakmadı, güzel indirimler ve kampanyalar yaptı Dünya Kadınlar Günü için.. 25 liralık her alışverişimize 5 liralık indirim kuponu alıyoruz, 10 Marttan sonra kullanabileceğiz. Ama en fazla 3 adet alabiliyoruz aklınızda bulunsun :)

Rimmel ürünlerini merak ediyordum son zamanlarda, %40 indirimi kaçırmadım :) Maybelline, Max Factor, Loreal gibi renkli kozmetik ürünlerinde de %40, cilt bakım ürünlerinde, mesela Garnier ya da Loreal gibi markalarda da %50 indirim var, kaçırmayın :)

Bu sabah Pelican Mall alışveriş merkezindeki Watsons'a gittim, güleryüzlü personelleri bana çok yardımcı oldu, teşekkür ederim :)
Hadi bakalım ben neler almışım;



Mağazaya girdim, direk Rimmel standına yöneldim ve tek tek her ürünü inceledim :) Rimmel Match Perfection Concealer almak istedim, her rengini denedim, renklerin hiç biri uymadı, pek de kapatıcı gelmedi bana, bıraktım. Pembe allığını çok beğendim ama kalmamıştı ne yazık ki, ben de Kate Moss rujlardan 102 ve 105 nolu renklerini aldım, normalde 15 lira, indirimle 9 liraya geldi.. Bir de bir ucu keçeli kalem gibi olan, diğer ucunda da balm olan rujdan aldım, rengi çok hoşuma gitti :)

Maybelline jel eyelinerın kahve rengini 12,5 liraya aldım, dehşet bi eyeliner ya, hele siyahı muhteşemdi, benim siyah eyelinerım, diplinerım çok diye kahveyi tercih ettim ama aklımda siyahta kalmadı değil :)

Loreal Skin Perfection serumu 14,95'e aldım %50 indirimle, ne kadar gerçekçi vaadleri var göreceğiz :)

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme suyunu 8,54 liraya aldım, ihtiyacım vardı böyle bir ürüne, alan herkes memnun olunca deneyeyim dedim.

Watsons jiletlerini gördüm, ilk defa kullanacağım, 6 tanesi 4 lira :\ 
Bir ton da oje ve tırnak süsü aldım, gerçi yarısının yeri var ama alışverişim bi anda oje alışverişine döndü, kendimi tutamadım :) ojelerde indirim yok ama haberiniz olsun.

Alışverişim sonunda da 3 tane 5 liralık indirim kuponu aldım, bu indirimi de böylelikle sonlandırdım diye düşünüyorum :)


Sevgilerimle
<3

32 yorum :

  1. Güle güle kullan canım hepsini =)

    YanıtlaSil
  2. Watsons jiletleri benim favorim. :)
    Maybelline gel eyelinerın siyahını kullanıyorum kahvesini almayı düşünüyorum bende bu indirimde. :)
    Güle güle kullan hepsini bebek :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim iyi olduklarına canım :)
      Ne güzel bi eyelinerdı ya, elimin üzerine sürmüştüm siyahı, kazıyarak çıkardım resmen :D
      Çok teşekkür ederim canım benim :*

      Sil
  3. güle güle kullan hepsini:) Loreal serum yorumlarını bekliyorum kullanınca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ordaki çalışan kız 1 haftada farkı gördüm, 2 haftada yüzüm aydınlandı falan dedi, bakalım :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım bende Loreal serumun yorumlarını bekleyenlerdenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Kullanayım 1-2 ay, yorumlarım, o zamana kadar almazsanız artık :D

      Sil
  5. güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan :) banada watsonsta indirim manasıyla rimmel in turunculu maskarasını önerdiler bakalım memnun kalcakmıyım . garnier suyu cidden çok uygun fiyata geldi ve çok işe yarıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Ben de maybelline rimellere baktım ama almayasım geldi sonradan :) rimmel rimelini de denemedim, yazısını yazarsan rehber alırım seni :)
      Sevgilerimle

      Sil
  7. Güle güle kullan hepsini cnm bende kısmetse yarın gidicem.Jel eyeliner bende istiyorum gratiste bulamadım bugün yarın şansımı watsonsta deneyeceğim bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :*
      Umarım bulursun, ben çok begendim valla, keşke daha önce tanışsaymışım bunla dedim :)

      Sil
  8. Aynen cnm çevremden hep olumlu yanıt aldım ama bakalım indirimde yakalarsam tadından yenmez :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, ben de bir dahaki indirime mavisini ya da siyahını alırım artık :)

      Sil
  9. garnier açık ara önde diye düşünüyorum ayrıca ekonomik güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim, ben de kullandigim kadariyla memnunum 2 gundur :))

      Sil
  10. Serumun yorumları merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kullanımımdan gayet memnun kaldım ya :) güzel nemlendiriyo, hiç yağlı his bırakmadı falan, ama uzun süreli etkisini de görecegiz bakalım :)

      Sil
  11. jiletin iki cesidi oluyor keske digerinden alsaydiniz bundan memnun kalmazsaniz digerini siddetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkatimi bu çekince diğerini hiç görmedim sanırım, kullandım 1 kere pek sevmedim, diğerini bulmaya çalışırım, teşekkürler :)

      Sil
    2. rica ederim.bende bir kere o yanilgiya dustum o yuzdEn soylemek istedim digerinden memnun kalicaginiza eminim baslik kismi 3 jiletli daha yassi oluyor nazicane belirteyim Dedim bu arada buyuk hArfler klavyEmdeki sOrundan dOlayi cikiyor kusura bakmayin:)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim ilginize :)
      Bir daha yanıt vereceğinizi düşünmemiştim, çok sevindim yazmanıza :)
      Hiç sorun değil büyük harflerde..
      sevgilerimle

      Sil
  12. blogunuzu cok begendim okuyorum ama uye olmak takip etmek vs nasil oluyor bilmedigim icin adsiz olarak yorum yazmakla yetiniyorum:) bende ilgiyle es gecmeden cevap yazdiginiz icin cok tesekkur ederim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz nasıl rahat ediyorsanız öyle yazın, sorun değil benim için :)
      Çok sevindim begenmenize ve çok teşekkür ederim ilginize :) çok mutlu oldum :)
      Eğer takip etmek isterseniz, sağ tarafta izleyicilerim diye bir bölüm var, bu siteye katılın butonuna tıklayıp, emailinizle, twitter ya da yahoo hesabınızla takip edebiliyosunuz :)
      Email ile takip et seçeneği var, biraz aşağı tarafta, orda da yeni yazılarım mailinize geliyor,
      Ya da twitter, facebook hesabınız varsa orda da yeni yazılarımı paylaşıyorum her zaman,
      hangisini isterseniz artık :)
      Ben de sizi tanıma, takip etme fırsatı bulurum buralarda, çok da sevinirim :)
      istemezseniz, böyle de takılın, siz bilirsiniz adsız arkadaşım :)
      Sevgilerimle

      Sil
    2. twitterdan takip etmeye basladim bile :) bu kadar icten oldugunuz icin cok mutlu oldum vaktinizi ayirip ilgilendiginiz icin cok tesekkur ederim iyiki yorum yazmisim bazen bosver diyip gecmisligimde olur memnun oldum:)

      Sil
    3. Çok sevindim takip etmenize :)
      Sık sık bekliyorum yorumlarınızı :)
      ilk basta korkmuştum aslında, adsız yapılan yorumlar genelde kötü oluyor, hakaret içeriyor falan,hiç başıma gelmedi ama yapılan arkadaşlarm var ne yazk ki..
      siz istisnasınız :) çok teşekkür ederim.
      Görüşmek üzere..

      Sil
    4. bende adsiz yazarken aynisini dusundum aslinda :) var kendini bilmez insanlarimiz ne yazik ki gercekten.
      elimden geldigince yorumlarim tabiki memnun oldum tekrar ismim melis bu arada benimde ismim gozukmesi icin facebook yada google hesabiyla mi takip etmem gerekiyor? gorusmek uzere :)

      Sil
    5. Ben de çok memnun oldum Meliscim :)
      Şu anda gözüküyor adın, güzel oldu :)
      Çok teşekkür ederim.
      Görüşmek üzere

      Sil
  13. bende cok sevindim elimden geldiginde yorumlayacagim ismim melis bu arada gorusmek uzere hoscakalin :)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link