Mart 23, 2014

Pazar Dinletisi #2

Merhaba :)
Bugün kuaföre gittim, içinde 30 rengi barındıran mahvolmuş saçlarımı önce açtırdım sonra boyattım, sevgiler, saygılar.
Ama mutluyum :D kurtuldum gökkuşaklıgından :)
Barbie saçına dayanabilirim sanırım :\

Kendimi nadiren dinlediğim türkçe şarkılara vermişken senle de paylaşayım dedim. Ha bir de yarın sınavım var, depresyon sebebi :)

Ocakta pısara varken gelsin Baba Zula'dan Pırasa.! :)
Bu dünyada 2 türlü insan var!


Bugünlerde en sevdiğim şarkı Nil'den geliyor :)
Düşmem ben, kanatlarım var ruhumdaa! :D


Ve
Bu vaziyetler hayra alamet değil de durdum düşündüm!! :)


İyi ki burası var ya, bak rahatladım :D
Yorumlarınla beni daha da neşelendirmek istersen, beklerim canım :)

Sevgilerimle
<3



6 yorum :

  1. Sarı mı yaptıın?
    Bizim siteye mi geldiin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kız ne sarısııı :D
      civciv gibi gezer miyim ben :D kumral-bakır karısımı oldu :)
      avcılarda boyattım, oraya kadar gelemezdim bu saçla :D
      kaşımı aldırmaya bile gitmiyorum artık oraya, pek üşeniyorum :D

      Sil
  2. Yine niye beni buldu eziyetler aklımı nerde düşürdüm !

    YanıtlaSil
  3. baaak seeen baba zula da dinlermiş Gizemim :) Bir sana bir de bana yı da dinle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim şarkısını, bir de Özgür Ruh'u :)
      öperim :*

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link