Mart 31, 2014

Ekoz Kozmetik - Çekiliş Sonucu #2

Merhaba:)
2 hafta önce Ekoz Kozmetik sponsorlugunda bir çekiliş başlatmıştım. 3 takipçime çubuklu, 1 takipçime de süslü koku hediye edeceğimizi söylemiştim :)
Toplam 103 katılım hakkıyla, 40 takipçim katıldı bu bahar kokulu çekilişimize, dün çekilişi kapattım, şimdi açıklıyorum :)





Çubuklu koku kazanan şanslı 3 izleyicim;








Ekoz Kozmetik'ten Süslü koku kazanan şanslı izleyicim ise; 












 Evet bayanlar, baylar ve sevgili çocuklar,
Şanslı takipçilerim;
Sevgili Sabrinaz Tetik
Sevgili Hayatın İçinden
Sevgili Saliha Temiz
Sevgili Havva Azra Öztürk

Birazdan maillerinizi atacağım, sizden iletişim bilgilerinizi isteyeceğim ve sponsor firmamıza ileteceğim.
2 gün içinde yani  02.04.14 akşam saatlerine kadar dönüş alamadığım bir talihli olursa, çekilişi yenileyeceğim..

Kazanamayanlar üzülmesin, yarın başka bir çekilişle karşınızdayım :)

Sevgilerimle
<3




10 yorum :

  1. canıım çoksevindim kii ben :) Herkesi tebrik ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevindim ki :)
      İyi günlerde kullan canım benim :)

      Sil
  2. çok mutlu oldum teşekkür ederim :) diğer arkadaşlarıda tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanman dilegiyle canım :)
      Tebrik ederim.

      Sil
  3. çok çok teşekkür ederim allah razı olsun, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok çok teşekkür ederim, iyi ki katıldınız :)
      Güzel günlerde kullanın.
      Sevgiler

      Sil
  4. çok tşk ederimmm çok mutlu oldummm dıger ark tebrık ederımmm sevgilerrr

    YanıtlaSil
  5. çok tşk ederimmm çok mutlu oldummm dıger ark tebrık ederımmm sevgilerrr

    YanıtlaSil
  6. hep isminin içinde iki tane a olanlarlar kazanmış. ben şimdi anladım niye kazanamadığımı

    YanıtlaSil
  7. çok güzel kokuyor ben de aldım... bloğuma buyrun rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link