Şubat 26, 2014

Süslü Kutum Geldi Haaanııımm!! :)


Merhaba :)
Şurda bahsettiğim Süslü Kutum etkinliğine katılmış ve Kozmetik & Kitap ile eşleşmiştim.. Dün kutum elime ulaştı, ben de hemen yazmak istedim :) Böyle uğurböcekli, çiçekli, güzel ve kullanışlı bi kutu içinde geldi hediyelerim.. 


Kutuyu açtıgımda 4 tane güzelce hazırlanmış paket vardı karşımda, hangisini açsam diye karar veremedim, en bastan sona doğru gittim, her birini de sizler için fotografladım aynı anda :)

Hadi bakalım hediyelerim nelermiş;









İlk pakete kozmetik ürünlerini koymuş sevgili Kader :)
Maybelline'nin bu paletini almak isteyip, sonra vazgeçmiştim, görünce mutlu oldum :) 
Göz kalemlerinin rengini çok sevdim..

Genel olarak denemediğim ürünler, yeni şeyler deneyecek olmanın verdiği mutlulugu hepimiz biliyoruz :)









Açtığım 2. paket buram buram böğürtlenli çay kokuyordu, severim :)
Mumlara bayıldım :) Saç bandını da begendim :)


Post-itlerimi sizlere gönderdiğim kargolarda göreceksiniz :) 


Son paketinde de 2014 ajandası ve Tuna Kiremitçi'nin A.Ş.K Neyin Kısaltması adlı kitabını hediye etmiş Kader bana.. 

Bana bu güzel kutuyu ve hediyeleri gönderen eşim, Kozmetik & Kitap blogu sahibi sevgili Kader'e çok teşekkür ederim :) 

Bu etkinliği düzenleyen, Buse in Wonderland blogu sahibi Buse'ye de nazik ev sahipliği için çok teşekkür ederim :)

İkinizle de tanıştıgıma çok memnun oldum :)

Sevgilerimle
<3


11 yorum :

  1. Çok güzel bir etkinlik olmuş çoğu etkinliği yoğun çalışma temposundan dolayı malesef takip edemiyorum çekilişlerede özellikle katılmıyorum :) ancak bu etkinliğe katılmayı isterdim sevgiler canım çok güzellermiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben gördüklerimin haberini veririm sana bundan sonra, birlikte katılırız :)
      çekilişlere neden katılmıyorsun ki?
      çok çok öptüm :*
      <3

      Sil
  2. Güle güle kullan canım:) Hediyelerinin her biri çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı hediyelerin güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Ne özenli paket..çok güzel..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel hepsii! :)
    Çok zevkliymiş eşin. ^.^
    Güle güle kullan bebii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzeller :) teşekkür ederim canım :*

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link