Şubat 08, 2014

Minik Kuş Şule'nin Cilt Bakım Rutini (Normal Cilt) #2

Merhaba :)
Cilt Bakım Rutini serimizin bu haftaki konuğu Minik Kuş Şule  blogunun sahibi sevgili Şule.. Şule ile bu seri sayesinde tanıştım ve onu tanıdıgım için çok mutluyum :) Yazısını yayın tarihinden çok çok önce teslim etti, hiç bir sorun yaşamadık yine.. 
İşte Şule'nin cilt bakım rutini..

" Merhabalar Gizem'in Saksısı'nın sevgili takipçileri :)
Bugün Gizem'in konuk yazarı benim. Öncelikle Gizem'e beni konuk yazar olarak kabul ettiği için çok teşekkür ediyorum. Sizlere bir gün boyunca cildim için için neler yaptığımı anlatmaya çalışacağım. İnşallah severek okuyacağınız bir yazı yazabilirim.
25 yaşındayım ve cilt tipim normal. Ürünleri seçerken cilt tipimize uygun olan ürünleri seçmek çok önemli. Bir de mümkün mertebe içeriğinde zararlı maddelerin az olduğu ürünleri alıyorum. %100 doğalını bulmak mümkün değil ama içinde ne kadar az zararlı madde olursa o kadar iyidir diye düşünüyorum :) Bir de pek makyaj yapmıyorum. En fazla göz makyajını seviyorum.
Güne sabahın erken saatlerinde başlıyorum. İşe giderken cildim için yapacağım iki seçeneğim var. Bunlar:


Sabahları cildime ya güneş kremi sürüyorum ya da BB krem. Güneş kremi olarak Bioderma kullanıyorum. Memnunum. Şimdiye kadar hiç değiştirmedim. Geçenlerde Ducrray'ın deneme boyunu kullandım sadece ve ondan da memnun kaldım. Belki ona da geçebilirim. Güneş kremi sürmediğim zamanlarda ise Oriflame BB krem sürüyorum. Bu kremin ayrıntılı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.


Eğer o gün bb krem sürdüysem cildimi Loreal üç etkili makyaj temizleyici ile temizliyorum. Bu üründen memnunum. İçeriğinde paraben olmaması da benim için artı bir özellik.


Yüzüme güneş kremi sürdüysem hemen, BB krem sürdüysem Loreal ile temizledikten sonra yüzümü yüz temizleme jeli ile yıkıyorum. Bu aralar Premier adlı ürünü kullanıyorum. Dermokozmetik bir ürün. Tamamıyla tavsiye üzerine aldım ama henüz bir haftadır falan kullandığım için yorum yapamıyorum. Daha sonra ise yüzümü tonikliyorum. Tonik olarak da aynı markayı kullanıyorum bu aralar.


Ve günün sonunda yüzüme nemlendiricimi sürüyorum. Biodermadan çok memnunum. Ayrıca ciltteki lekeleri de gideriyor. İçinde çok az kaldı. Bundan sonra Burt's Bees var yedekte kullanılmayı bekleyen ama sanırım Bioderma benim için hep ayrı bir yerde olacak.


Haftada bir kere ise peeling yapıyorum. Roc peelingden genel olarak memnunum. Hassas ciltler için olan bu peelingin içindeki tanecikler cildi çizmiyor.
Yazımı sabırla okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim :))) Herkese sivilcesiz, aknesiz, siyah noktasız, güpgüzel cilde sahip olabileceği günler diliyorum :))))) "


İyi dileklerin, bu güzel yazı ve bloguma konuk yazar oldugun için çok, çok teşekkür ederim Şulecim :)

Eğer istersen sen de bana mail atarak cilt bakım rutinini bizimle paylaşabilirsin :)

Sevgilerimle
<3



2 yorum :

  1. Merhaba,
    Blogunuzu begendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim...http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. roc peeling benimde deneyeceklerim arasında güzel bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link