Ocak 22, 2014

Pastel Show Duo Blush-on 422


Merhaba :)
Bugün Pastel Show 2'li allık (422) ile beraberiz..



Ürünün sol tarafı pembe-mercan renginde, sağ tarafı ise şeftali tonunda.. Benim gibi cildinizi zaman zaman pembe, zaman zaman da sarı hissediyorsanız, tam size göre, ikisi bi arada :) İçinde hafif ışıltı barındırıyor, ben çok begeniyorum..




Tek tek kullandığımda oluyor, karıştırıp kullandığımda. Hepsi çok güzel ve canlı duruyor. Renklerini sürüşte gayet iyi veriyorlar ve pek tozuttukları söylenemez. Ancak kalıcılıklarını çok beğenmedim, 2 3 saate uçup gidiyor sanki..


Mağazalarda ve sitesinde fiyatı 9.90 TL.

Sevgilerimle
<3

3 yorum :

  1. Ne zamandır bu allık aklımı çeliyor benim, ama sonra da diyorum o kadar allığı alıp ne yapacağım :)) Ama iki renkten oluşması çok iyi, bir taşla üç kuş vuruyorsun :P İster ayrı ayrı kullan, ister karıştırıp :) Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir taşla, 3 kuş, aynen :D teşekkür ederim :)
      elimin sık sık gittiği allıklardan biri :) al bence.

      Sil
  2. yuz kreminizi veya gunes kreminizi surdukten sonra allıgı sürerseniz daha kalıcı olur

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link