Ocak 16, 2014

NIVEA® Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi



Merhaba :)
Bugün NIVEA Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi ile beraberiz. 





Tüm cilt tiplerine uygun ve 125 ml bi ürün. 

Çift fazlı, bilindiği ve görüldüğü gibi. Kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor ki, kolum kopana dek çalkalıyorum, daha karışmamış oluyor, bu ilk eksisi benim için.











"NIVEA® Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi, Mavi Kantaron özü ile zenginleştirilmiş formülü ile suya dayanıklı ekstra kalıcı maskarayı, göz makyajını ve kalıcı ruju bile ovalamaya gerek kalmadan etkili bir şekilde çıkarır." diyor.. 

Ben de diyorum ki; kalıcı maskarayı, simsiyah eyelinerımı, tüm göz makyajımı çıkarıyor, evet, ancak ovalaman gerekiyor biraz ki o zamanda gözlerimi yakıyor..


Kullandıktan sonra yağlı kalmış gibi hissediyorum ki yüzümü yıkamadan önce sildiğim için gözümü, ardından yıkıyorum ya da tonikliyorum yani.. Bir de eğer biraz fazla sıkarsam temizleyiciyi, dağıtıyor makyajımı, 2 3 kerede anca temizliyorum, kıvamını bulmak lazım.. Mağazalarda ve marketlerde 15 tl civarına satılmakta..

Yarıladım şişeyi, gelecek aya biter diye umuyorum ve sizden göz makyaj temizleyicisi önerileri bekliyorum.. Yorumlarınızı eksik etmeyin :))

Sevgilerimle
<3


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link