Ocak 01, 2014

Günün Ojesi #3 Rival de Loop 08

2014'ün ilk gününde, herkese merhaba :)


Bugün frenchlerimi sildim, ve Rival de Loop'tan aldığım tatlı pembe renkli ojeyi denemek istedim, ancak fırçası gördüğünüz gibi doğurmuş çıktı.! 

Çok sinirlendim ilk başta ama sonra yılın ilk gününde şikayetlenmek istemedim ve diğer rengi sürdüm..













Ojenin rengi pek tahmin ettiğim gibi olmadı malesef, ama kıvamını sevdim ojenin, yani bazı ojeler tırnağımın bir köşesinde toplanıveriyor, bunda öyle bi sıkıntı yaşamadım. 

ilk katta hiç bir şeye benzemeyen ojenin rengi, 2. katta ortaya çıktı neyse ki..











Ojenin şişesi kare, kapağı da kare ve benim alışık olmadığım bi tutuşu var.

Fırçası da biraz fazla tombul geldi bana, bi de uzun fırçalara alışmışım bu çok kısa geldi.

Bilmiyorum da bir daha almayacağım sanırım Rival de Loop ojelerini.

Umarım diğer Rival de Loop ürünleri de bana böyle hissettirmez..




Siz memnun musunuz Rival de Loop ojelerinden? İlk açtıgımda fırçanın böyle çıkması mı beni kötü etkiledi acaba?


1 yorum :

  1. ben koyu bordosunu aldım 45 sn'de kuruyan normalde pek başarılı oje süremem bunun da tek katı yeterli olmadı ama 2 kat sürünce çok iyi sonuç aldım çok çabuk kuruyor ve ince yapılı olduğu için çok başarılı buldum.
    Normalde aynı gün uçlardan soyulur benim ojelerim ama bunda öyle birşey olmadı üzerine duşa girdiğim halde hemde :).
    ben çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link