Ocak 07, 2014

Gratis - Latschenkiefer Fussbalsam


Merhaba :)



Bugün size şu ana kadarki ilk ve tek ayak bakım ürünümü tanıtmak istedim.. Anlayacağınız üzere ayak bakımına pek düşkün değilim, arada duştan sonra tırnak etlerimi itelerdim o kadar :)

Latschenkiefer Ayak Losyonu Gratis'e özel Almanya'dan ithal edilmiş.



Ürün 200 ml. Ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum.

Gratis'ten 3,5 liraya almıştım.

Ürünün arkasındaki açıklamada " Ayakların sadece serinlemeye değil bakıma da ihtiyacı var. İçerdiği jojoba yağı ve ayak balsamı cildi yumuşatır ve rahatlatır. Camphor ve Menthol tazelenmeye yardımcı olur. Yorgun bir günden sonra cildinize hoş bir rahatlık verir." yazıyor..

Ayrıca dermatolojik olarak test edildiği de belirtiliyor.







Ayak losyonu diyor ama losyon kıvamında değil gördüğünüz üzere, bildiğiniz krem, hatta katı bi yapıda :)








Ben bu losyonu duştan sonra ayaklarıma ve parmaklarıma ya da bu tatlı, hınzır patiklerimi giymeden önce sürüyorum :)


<3

5 yorum :

  1. =) patikler çok sevimli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek giyiyorum :) pek de sıcak tutuyolar..

      Sil
  2. Bende kullaniyorum sabah aksam kullaniyorum yorucu is gununn ardindan muhtesem bir rahatlik veriyor hemen uykum geliyor ben cooooookkkkkk sevdim tavsiyemdir hrkez alsin

    YanıtlaSil
  3. Bende kullaniyorum sabah aksam kullaniyorum yorucu is gununn ardindan muhtesem bir rahatlik veriyor hemen uykum geliyor ben cooooookkkkkk sevdim tavsiyemdir hrkez alsin

    YanıtlaSil
  4. Bende kullaniyorum sabah aksam kullaniyorum yorucu is gununn ardindan muhtesem bir rahatlik veriyor hemen uykum geliyor ben cooooookkkkkk sevdim tavsiyemdir hrkez alsin

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link