Ocak 15, 2014

Çekiliş Kazandım :)

Merhaba :)
12 Ocak Pazar günü, x Kromozomu blogunda gerçekleşen çekilişi kazandığımı öğrendim ve 14 ocak sabahı hediyelerim elime ulaştı. Kazandığım ilk çekiliş bu, çok mutluyum, umarım son olmaz :)


 Bakalım neler hediye edildi bana;
  • The Balm Instain allık - Pinstripe
  • Isana Kuru Şampuan
  • Vichy Purete Thermale 3in1 Temizleyici
  • I Love.. Raspberry&blackberry el kremi
  • Golden Rose Jolly Jewels oje 108
  • Simple Pleasures Lip Balm X2 peach mango coconut lime
  • bileklik
  • Golden Rose 92 - 04 ve01 nolu ojeler

Hediyelerimi çok çok beğendim, kullandıkça blog sahibi Öyküyü hatırlayacağım :) 
Çok teşekkür ederim bu güzel hediyeler için Öykücüm..

Çekilişime katılmadıysanız hala, buraya buyrun.. :)

Sevgilerimle
<3

9 yorum :

  1. tebrik ederimmmm güle güle kullanın harika hedıyeler kazanmıssınızz ;)

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullan tatlım gelir devamı merak etme :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan =) Hoşuna gitmesine sevindim. Umarım sağ salim gelmiştir her biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her biri yerli yerindeydi, çok güzel paketlenmişler çünkü, teşekkürler :)

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link