Aralık 09, 2013

Sıcak Sıcaak Çikolataa- içiniz ısınacak!


“Geldi kış ayları,
Donar burun uçları!” diyerek başlamak istedim uyanır uyanmaz. Soğuk kış aylarında içtikçe burnunuzu ve içinizi ısıtacak bir tarif biliyorum. Bir haftadır yapmak istiyordum ancak marshmallow bulamıyordum, dün akşam alışverişte yakaladığım gibi marshmallowu mutfağa koştum. Neyse o mucizevi şey  sıcak çikolataaa : )



Eğer toz halinde satılan sıcak çikolata tadını seviyorsan bu uğraşlara girmene gerek yok, ancak bizim gibi onlardan pek hoşlanmıyorsan, gel kardeşim buyur hayatının sıcak çikolatasını ellerinle yap ve dostlarınla paylaş..

Biz dün akşam 5 kişiydik, sen yaparken malzemeyi 5e böl, kaç kişiysen o sayıyla çarp..
X= (benim malzemem \ 5) x senin misafir sayısı : )

 Tamam, çok uzattım! 2 paket sütlü 1paket bitter çikolatayı aldım, parçalara ayırdım. Benmari usulü erittim çikolataları. Onlar erirken 5 bardak sütü kaynattım. Daha sonra kaynar sütün içine erimiş çikolatayı, bir paket kremayı ve 3-4 kaşık kakaoyu ekledim ve karıştırarak kaynamasını bekledim. Kakao topaklandıysa korkma, karıştırdıkça dağılıyor ;) 



İstersen 2-3 kaşık şeker de ekleyebilirsin, ben eklemedim çünkü kremşanti ve marshmallowla servis edeceğimi biliyordum :D

Kaynadıktan sonra kupalara koy ve üzerine istediğine göre dondurma, krema, kremşanti ve jelibon, marsmallow, tarçın ile servis yap..




Afiyet, bal, şeker olsun..


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link