Aralık 24, 2013

Karakutu'm Geldi.! :)

Merhaba, bugün pek bi heyecanlıyım. 10 Aralık'ta Alice'nin düzenlediği Karakutu etkinliğine katılmıştım, detaylarına buradan ulaşabilirsiniz..
Yapılan eşleşmede Cadının Kozmetik Kazanı sahibesi İlke ile eşleştim. 

Benim ilk etkinliğim olduğu için çok heyecanlıydım ve tereddütlerim vardı açıkçası ancak hiç bir aksilik yaşanmadı benim açımdan :) Alice çok iyi bir etkinlik düzenleyici, İlke'de çok iyi bir eş oldu benim için.. Eşleşmeden sonra mailleşmeye başladık, kutularımızı hazırladık ve dün İlke'nin verdiği kargo bugün sabah kahvaltıdayken elime ulaştı. İlk defa blog sayesinde bi kargo aldım elime, çok mutlu oldum :) 




Yurtiçi Kargoyla kişisel kargolarımızda çok sorun yaşamış olsak da önceden, bu sefer gayet başarılıydı, teşekkürü borç bilirim.. Kargo paketini açtığımda, bu şık kırmızı hediye paketi çıktı karşıma, ben de fotoğraflarken fon olarak kullandım :)


Daradadaam!! İşte Karakutu'm :) 

Ben emin olamadığım için kutum siyah değildi bu arada, bunu da burdan belirteyim :( 


İlke'nin kutuyu özenle hazırladığının resmidir bu.. Ne kadar tatlı. Mor ve sarının uyumuna inanırım ben.
Kutunun içinden çıkan yılbaşı kartı ve minik yeşil kalplere yazılmış notlara öldüm, bittim :) İlkenin espritüel yapısını da keşfetmiş bulundum :) 
Kutudan çıkan hediyelerime geçelim..


Oriflame Yılbaşı Sabunu, Vichy idealia ve Normaderm tester, Bioderma Sebium jel tester, Nivea maske, Natur minerals Eyeliner, Cyrene saç kremi, Flormar Pretty oje, törpü ve çok hoş kokan Lavanta :)


Ve Avon Ultra Color ruj Beyond Pink rengi..
Hediyelerimin hepsini fotoğrafladım, ve kullandıkça yazılarını yazarım büyük ihtimal. 

Karakutu etkinliğinde kutularımıza fiyat listelerini eklemeliydik, tester ürünlerin tam boyları ne kadar gibi soruların cevaplarını bulmak için..



İlke blogum yeni olduğu için hakkımda çok bilgi toplayamadı ancak maillerden tanıdığı kadarıyla çok güzel hediyeler seçmiş benim için..

Ben etkinlik boyunca yani İlke hakkında bilgi toplarken, İlkeye göndereceğim kutuyu hazırlarken, benim karakutum elime ulaştığında ve bu yazıyı hazırlarken çok eğlendim, çok zevk aldım. 

Etkinliği düzenleyen Alice'ye ve eşim İlke'ye teşekkürler..





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link